جمع بندی مقاله های فصل یازدهم – دیده بانی زمین

کلیه مقاله های فصل یازدهم(تصویر برداری به کمک ماهواره)به صورت یک فولدرZeep شده تهیه می شود که شامل۱۰فایل PDF که در۱۰ قسمت مجزا تهیه شده است.این فایل ها همه آن چیزی است که تا اینجا روی سایت قرار داده شده است و به منظور آموزش مقدماتی نجوم می باشد .

۱ اهداف این فصل

امروزه همه ما به اهمیت ماهواره و نقش آن در تکنولوژی و تمدن کنونی ما وخدماتی که این ابزارها به طور مستقیم و غیر مستقیم به ما ارائه می دهند واقف هستیم.
یکی از کاریردهای ماهواره تصویر برداری ماهواره ای می باشد که به منظورهای مختلف از جمله شناخت سطح زمین ، جاسوسی و کاربردهای نظامی ، تصویر برداری از ابرها و عومل جوی و… می باشند . این ماهواره ها را « ماهواره های دیده بانی زمین » می نامند.
در این فصل چگونگی و انواع ماهواره هائی که به دیده بانی زمین مشغول هستند(ماهواره های تصویر بردار ، ماهواره های نظامی و ماهواره های هواشناسی ) شرح می دهیم .

۲- مقاله های این فصل

فهرست و لینک مقاله های این فصل ( به ترتیب ) در اینجا آورده می شود برای مطالعه هر کدام از بخش ها به روی آن کلیک کرده و مطالعه کنید. نوشته های قرمز مربوط به مقاله هائی است که هنوز کامل نشده و در روی سایت قرار نگرفتند و به تدریج کامل شده و در روی سایت قرار می گیرند . ( این فصل در حال کامل شدن است لینک مقاله های با رنگ قرمز بعد از انتشار بر روی این صفحه قرار خواهد گرفت)

۱- تصویر برداری ماهواره ای

۲- ماهواره های تصویربردار

۳- ماهواره های نظامی

۴- هواشناسی با ماهواره

۵- ماهواره های هواشناسی(ماهواره های آمریکا و اروپا)

۶- ماهواره های هواشناسی(ماهواره های شوروی و روسیه )

۷- ماهواره های هواشناسی ( چین و هند و ژاپن )

۸- ماهواره های محیط زیست

برای درک بهتر مطالب بهتر است مطالب را به همان ترتیب که شماره گزاری شده و آورده شده مطالعه کنید و بخصوص به شکل ها هم توجه کنید مطالب فایل های PDF به ترتیب به این صورت است .
برای خواندن هر قسمت مقاله می توانید روی آن کلیک کنید.

بعد از باز کردن فایل Zeep(در صورتی که برنامه ای برای باز کردن فایل های Zeep در کامپیوتر و یا اندروید ندارید می توانید بسته به سیستم خود از این لینک ها دانلود کنید ) برای این که بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است فایل های PDF تهیه شده را به همان ترتیبی که آورده شده مطالعه کنید ( برای خواندن  فایل های PDF باید برنامه Adobe PDF Reader روی سیستم شما نصب شده باشد برای نصب این برنامه  اینجا را کلیک کنید)

برای مطالعه مقاله های روانشناسی اینجا  را کلیک کنید .

عکس های طبیعت, طبیعت خوانسار , شکوفه های بهاری  , گلستان کوه ,دانلود آلبوم های کامل بهترین و زیباترین عکس ها ,آلبوم هائی با صدها عکس کیفیت بالا ,  در هیچ کجای اینترنت این عکسها را پیدا نمیکنید , عکس هابدون استفاده از تکنیک های فتوشاپ تهیه شده , کاملا طبیعی 

برای آموزش کامل و حرفه ای گوگل مپ روی شکل زیر کلیک کنید

همه جیز در مورد گوگل مپ

۱) هر گونه اظهار نظر را در فرم اظهار نظر کاربران وارد کنید .
۲) نظرات بعد از تایید مدیریت نشان داده می شود .
۳) با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را هرچه بیشتر  همراهی کنید . مدیریت از انتقادات و پیشنهادات سازنده شما استقبال میکند .
۴) نوشته های قرمز پر رنگ ارجاع به لینک هستند که هنوز لینک آنها قرار داده نشده است ( هنوز صفحه آنها منتشر نشده است )
۵) نوشته های آبی پر رنگ ارجاع به لینک هستند که لینک آنها قرار داده شده است ( صفحه آنها منتشر شده است )
۶) هرگونه بهره برداری : کپی تمام و یا قسمتی از مطالب این سایت بدون ارجاع منبع آن ممنوع می باشد .
۷) تکثیر فایل های Pdf با ذکر منبع آزاد ولی فروش آن تحت هر عنوان و با ذکر منبع هم ممنوع می باشد.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.